شعر های طنز 1

آموزش کتاب های فيزيک مقطع متوسطه ی دوم


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر شما در مورد این سایت چیست؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 390751
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دیـشب به خــواب رفتـم ، در عالـم کوانتــا

در بیــن مــوج و هـسته ، در داخـل اتم ها

 

در هسته خفته بودند ، جمعی ز نوکلئونها

بـــرگردشان دویــدم ، همچون الکترونها

 

روی مـــدار بوهــــری ، آرام می خزیدم

فـــارغ زهــر چه تابش ، یا ریزش اتم ها

 

بــــا جـــــنبشی جــهیـــدم ، رفتم مدار بالا

وقـــتی که بـــازگشتم ، آزاد شد فوتونها

 

ای صـــاحب کـــرامت ، شکـــرانه نسبیت

روزی تــفــقدی کـــن ، امــیــد بـینوا را


 اکسید گشتیم و سوختیم
بس که فیزیک و شیمی آموختیم

هی اسید و باز دعوا می کنند
خاک عالم بر سر ما می کنند

درس چون در مغز داغم می رود
می شود فرار و فوری می پرد

بار سنگین فیزیک لج کرده است
اهرم ذهن مرا کج کرده است

روز و شب معلوم و مجهول می کنم
ذهن خود را اینگونه مشغول می کنم

این مسائل که فیزیک بر هم زده
مرکز ثقل مرا بر هم زده

جبر و مجهولات است آن درد است
درد چهره ام از دست جبر زرد است زرد

گه گله از دست تانژانت می کنم
گه شکایت از کتانژانت می کنم

گر بخوانی بیست بار این زیست را 
ای دریغ هرگز نبینی بیست را

از زبان خارجه آشفته ام
در سر زنگ زبان من خفته ام

قلبم از جغرافیا غمگین شده
بس که کوه دارد دلم سنگین شده

الغرض ای دوستان من خسته ام

در کلاس چون مرغی پر شکسته ام


 

 




:: موضوعات مرتبط: شعر های طنز فیزیکی , ,
:: بازديد از اين مطلب : 1280
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
ن : مرادی مطلق
ت : یک شنبه 28 دی 1393
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


فروش ویژه تبلت هیوندا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش فیزیک و یا فیزیک شارژ یا فروش ویژه تبلت دانش آموزی به آدرس ketabephysics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com